Friday, July 22

Draw My Thing..!

Spe pnah maen Draw My Thing..?Apetu Draw My Thing..Draw My Thing atau dalam bhsa melayunya 'Lukis Barang Saya' (LOL..!)..Draw My Thing merupakan game multiplayer online yang diterajui oleh OMGPOP..game nie simple jer..korang kena bagi satu barang, pastu korang lukislah gambar tu..kalau player laen dapat teka lukisan korang, korang dapat 1+ point dan player yang teka tu
dapat 2+ point, seems easy right..?
Melukis di komputer mmg susah...!Tgklah..lukisan aku..'ROUND' aka 'BULAT'...hhah..punya senang..siap aku klu lgi..but yang peliknya sorang pn tak dapat jawab..huuhu..tu yang payahnya..

 Tapi yang sebenarnya aku mmg sucks dalam game nie..tgk larh..dia sruh lukis ninja..ntah apa yang aku lukis..jawabnya kena eja larh..huuhuhu..game nie mmg susah..melukis di komputer tak semudah seperti melukis di kertas..!

Yang nie plak desert..aduss..!hancur habes..mcm biasa, xde yang dpt teka lukisan tu...
 
Sepa yang nak maen tu bolehlah ke
Draw My Thing
atau
Draw My Thing di Facebook
Game nie mmg fun dan addictive..tpi byk masalah klu maen game nie..terutama sekali ngan player nyer..ada yang left matchlah, x mhu teka lah, pengurat lah..datang sni bkn nak maen tpi nak berkenalan..yang pling teruk ada yang memaki..tpi jan risau..klu kat sni, perkataan makian akan automatik dicensored (****)..tpi game nie lama2 maen boring gaks..lagi-lagi kalau kita x pandai lukis atau langsung tak tahu nak teka ape..tpi bagi yang pro, game nie peanut jer..tpi klu mcm aku, game nie bkn peanut, tpi hard crazy gaban level.. :D
f/s! : Lagi bgus klu aq maen game Spongebob..champion jua ku...hahha


0 comments!:

Post a Comment